Король и Шут - Kapinallinen (Бунтарь на финском), аккорды новинка
Шрифт
100
[Куплет]:EmBmMä vartoin kauan, tiesin sen,AEn tottele käskyjäAm6kuitenkaan.EmMun sielu palaa,Bmliekki soi,AEi kahle muaAm6vangitse milloinkaan.EmEi vääriä teitä,Bmmä kuljen vaan:A”Rakastan vapautta,C5systeemi on vaan!”EmEi armoa,Bmherrain laeissa oo.AEi virkavallan,Am6ketjuja nuo.EmKun onni loppuu,Bmniin käy näin:AKapinallisenAm6kohtalo tää.[Припев]:GEmBmANeljän seinän taa hyvin helppo kadota,C5D5GElämä hidastuu.GEmBmAEi hänelle toimi sairaalan sanat,C5D5EmHeille hän ei ihminen oo…[Куплет]:EmMun maailmaan tuttuunBmon katkennut tie.AKun kasvoja katson,Am6mä lian vain nään.EmMä taistelen vastaan,Bmja nauraen niin,AHulluutta kohtiAm6mä kuljen jo siin’.EmElämällä ei tarkoitus,Bmvain ympyrä jää:A”Toivotonta, vain valkotakitAm6ympärillä nää.”EmMiten ihmiset murtuu,Bmsen nähneet he on -AAjattelijat ja kapinallisetkin tääll’ on![Припев]:GEmBmANeljän seinän taa hyvin helppo kadota,C5D5GElämä hidastuu.GEmBmAEi hänelle toimi sairaalan sanat,C5D5EmHeille hän ei ihminen oo…[Кода]:EmYhdessä hullujen potilaiden kanssa,A#mHeitä mä ymmärrän, niin lähellä aina.AmMä vallankumouksen tahtoisin tehdä,Bm7Mut kuinka mä kasvot taas hymyilemään?EmOn kuollut se valtakunta ajassa kiinni,A#mMä täytän sen ilman taistelun hengen.AmMut öisin mua kauhu vainotaan yhä,Bm7Jos järkeni multa vois viedäkin se.EmKapina elää - ja voitto on meillä!A#mJa jokainen myrkyttäjä kukistetaan!AmJa ne, jotka aina on käskyjä jakaa -Bm7Hullumpia itse mä huomasin vaan!EmMä haastan nyt tämän vallan niin pienen,A#mSe elää vain oman mahdin varjossa!AmMä haastan nyt tämän vallan niin pienen,Bm7EmSe elää vain oman mahdin varjossa!
Комментарий автора:
Данный текст является любительским переводом на малораспространенный язык. https://music.yandex.ru/album/124660/track/3853790
Аппликатуры аккордов
226
0
21.08.2025
Король и Шут популярные подборы аккордов
Название композиции | Видео |
---|---|
Кукла колдуна
|
|
Лесник
|