John de Sohn - Wild Roses, аккорды
Шрифт
100
Intro:FCGm}x2 Verse:GDAmPlant a seed and let it grow YeahGDAmYou're my high when I'm feeling loveGCause you're my loveDYeah you're my loveAmThe only love I needGI let it growDI let it growAmI let it growFCBbChorus:GDWe're like wild rosesCOnly in the course for loveGDWe're like wild rosesCOpen your heart for rosesGDWe're like wild rosesCOnly in the course for loveGDWe're like wild rosesCWe rule the summer It's summerFBbGAnd we run And we run And we runCAnd we runGThe whole summer And we run And we run And we runCAnd we run The whole summerFAmCFCGmVerse:GDAmPlant a seed and let it grow yeahGDAmRunning fast but we will be slow yeahGCause you're my loveDYeah you're my loveAmThe only love I needGI let it growDI let it growAmI let it growFCBbChorus:GDWe're like wild rosesCOnly in the course for loveGDWe're like wild rosesCOpen your heart for rosesGDWe're like wild rosesCOnly in the course for loveGDWe're like wild rosesCWe rule the summer It's summerFBbGAnd we run And we run And we runCAnd we runGThe whole summer And we run And we run And we runCAnd we run The whole summer
Аппликатуры аккордов
4,944
0
24.06.2016
John de Sohn популярные подборы аккордов
Название композиции | Видео |
---|---|
Wild Roses
|